Chestionar evaluare

Opinia ta este importanta pentru noi. Te rugam sa ne acorzi cateva momente si sa completezi chestionarul de mai jos.

Înainte să treci la citirea și notarea chestionarului, te invităm să citești si “Drepturile și Obligațiile Pacientului” conform legilor în vigoare.

Iti multumim!

DREPTURILE PACIENTULUI
(selectate din Legea nr. 46/2003 privind drepturile pacientului):
 Pacientul are dreptul la îngrijiri medicale de cea mai înaltă calitate de care societatea dispune.
 Pacientul are dreptul de a fi respectat ca persoană umană, fără nici o discriminare.
 Pacientul are dreptul de a fi informat cu privire la serviciile medicale disponibile.
 Pacientul are dreptul de a fi informat asupra identității și statutului profesional al furnizorilor de servicii de sănătate.
 Pacientul internat are dreptul de a fi informat asupra regulilor și obiceiurilor pe care trebuie să le respecte pe durata spitalizării.
 Pacientul are dreptul de a fi informat asupra stării sale de sănătate, a intervențiilor medicale propuse, a riscurilor potențiale ale fiecărei proceduri, a alternativelor existente la procedurile propuse, inclusiv asupra neefectuării tratamentului și nerespectării recomandărilor medicale, precum și cu privire la date despre diagnostic și prognostic.
 Pacientul are dreptul de a decide dacă mai dorește să fie informat, în cazul în care informațiile prezentate de către medic i-ar cauza suferință.
 Informațiile se aduc la cunoștința pacientului într-un limbaj respectuos, clar, cu minimalizarea terminologiei de specialitate.
 Pacientul are dreptul de a cere în mod expres să nu fie informat.
 Rudele și prietenii pacientului pot fi informați despre evoluția investigațiilor, diagnostic și tratament, cu acordul pacientului.
 Pacientul are dreptul de a cere și de a obține o altă opinie medicală.
 Pacientul are dreptul să solicite și să primească, la externare, un rezumat scris al investigațiilor, diagnosticului, tratamentului și ingrijirilor acordate pe perioada spitalizării.
 Pacientul are dreptul să refuze sau să oprească o intervenție medicală asumându-și, în scris, răspunderea pentru decizia sa.
 Când pacientul nu își poate exprima voința, dar este necesară o intervenție medicală de urgență, personalul medical are dreptul să deducă acordul pacientului dintr-o exprimare anterioară a voinței acestuia.
 În cazul în care pacientul necesită o intervenție medicală de urgență, consimțământul reprezentantului legal nu mai este necesar.
 În cazul în care se cere consimțământul reprezentantului legal, pacientul trebuie să fie implicat în procesul de luare a deciziei atât cât permite capacitatea lui de înțelegere.
 Consimțământul pacientului este obligatoriu pentru recoltarea, păstrarea, folosirea tuturor produselor biologice prelevate din corpul său, în vederea stabilirii diagnosticului sau a tratamentului cu care acesta este de acord.
 Consimțământul pacientului este obligatoriu în cazul participării sale în învățământul medical clinic și la cercetarea științifică.
 Pacientul nu poate fi fotografiat sau filmat într-o unitate medicală fără consimțământul său,
 Toate informațiile privind starea pacientului, rezultatele investigațiilor, diagnosticul, prognosticul, tratamentul, datele personale sunt confidențiale chiar și după decesul acestuia.
 Pacientul are acces la datele medicale personale.
 Orice amestec în viața privată, familială a pacientului este interzis, excepție în cazurile în care pacientul reprezintă pericol pentru sine sau pentru sănătatea publică.
 Selectarea pacienților pentru anumite tipuri de tratament care sunt disponibile în număr
limitat se face numai pe baza criteriilor medicale.
 Pacientul are dreptul la îngrijiri terminale pentru a putea muri în demnitate.
 Pacientul poate beneficia de sprijinul familiei, al prietenilor, de suport spiritual, material și de sfaturi pe tot parcursul îngrijirilor medicale.
 Pacientul internat are dreptul și la servicii medicale acordate de către un medic acreditat din afara spitalului.
 Personalul medical sau nemedical din unitățile sanitare nu are dreptul să supună pacientul niciunei forme de presiune pentru a-l determina pe acesta să îl recompenseze altfel decât prevăd reglementările de plată legale din cadrul unității respective
 Pacientul are dreptul la îngrijiri medicale continue, până la ameliorarea stării sale de sănătate sau până la vindecare.

OBLIGATIILE PACIENTULUI

 de a respecta condițiile de disciplina și regulamentul intern al spitalului.
 să aibă o conduită civilizată față de personalul medico-sanitar din unitate.
 să nu părăsească spitalul pe perioada internării.
 de a folosi cu grija bunurile ce îi sunt puse la dispoziție.
 de a păstra curățenia în salon și spatii comune.
 de a nu fuma în spital.
 de a nu consuma și introduce băuturi alcoolice sau substanțe psihotrope în spital.
 de a respecta programul de vizita pentru a nu perturba desfășurarea activității medicale.
 să păstreze liniștea în salon și spital.
 să respecte cu strictețe tratamentul si indicațiile medicului.
 să prezinte spitalului cardul de sănătate sau alte documentele justificative ce atesta calitatea de asigurat.

    Opinia Dumneavoastră contează mult pentru noi şi din acest motiv apreciem dacă veţi completa acest chestionar. Toate răspunsurile Dumneavoastră rămân confidenţiale.

    1. Efectuarea programării examinării mele a fost facilă. Sunt întrutotul de acordDe acordIndiferentNu sunt de acordTotal dezacord
    2. Contactarea telefonică a centrului a fost uşor de realizat. Fără aplicabilitateSunt întrutotul de acordDe acordIndiferentNu sunt de acordTotal dezacord
    3. Localizarea centrului a fost facilă. Sunt întrutotul de acordDe acordIndiferentNu sunt de acordTotal dezacord
    4. Am primit informații complete înaintea efectuării investigației/consultului. Sunt întrutotul de acordDe acordIndiferentNu sunt de acordTotal dezacord
    5. Am fost mulțumit de ordinea şi curățenia din centru. Sunt întrutotul de acordDe acordIndiferentNu sunt de acordTotal dezacord
    6. M-am simțit tratat cu atenție și profesionalism pe toată durata vizitei mele în centru. Sunt întrutotul de acordDe acordIndiferentNu sunt de acordTotal dezacord
    7. Examinarea a fost efectuată fără întârziere. Sunt întrutotul de acordDe acordIndiferentNu sunt de acordTotal dezacord
    8. Am fost informat prompt despre orice tip de întârziere apărută. Fără aplicabilitateSunt întrutotul de acordDe acordIndiferentNu sunt de acordTotal dezacord
    9. M-am simțit confortabil în timpul examinării. Sunt întrutotul de acordDe acordIndiferentNu sunt de acordTotal dezacord
    10. M-am simțit în siguranță în timpul examinării. Sunt întrutotul de acordDe acordIndiferentNu sunt de acordTotal dezacord
    11. Personalul a fost receptiv la solicitările mele. Sunt întrutotul de acordDe acordIndiferentNu sunt de acordTotal dezacord
    12. Am simțit că personalul mi-a protejat intimitatea. Sunt întrutotul de acordDe acordIndiferentNu sunt de acordTotal dezacord
    13. Personalul mi-a acordat suficient timp pentru mine. Sunt întrutotul de acordDe acordIndiferentNu sunt de acordTotal dezacord
    14. Experiența mea în centru a fost pertotal pozitivă. Sunt întrutotul de acordDe acordIndiferentNu sunt de acordTotal dezacord
    15. Consider ca acest centru este mai bun decat alte centre medicale la care am apelat. Fără aplicabilitateSunt întrutotul de acordDe acordIndiferentNu sunt de acordTotal dezacord
    16. Aș recomanda acest centru altor persoane. Sunt întrutotul de acordDe acordIndiferentNu sunt de acordTotal dezacord

     

    Ne puteți oferi câteva detalii despre dumneavoastră? Datele oferite vor fi folosite în scopul analizei statistice, pentru îmbunătățirea serviciilor oferite.
    a. Sunteti? BărbatFemeie
    b. Ce vârstă aveti? Sub 18 ani19-3536-5051-62Peste 62
    c. Ce tip de investigatie/consultatie ati efectuat? Computer TomografRMNConsultatieAnalize laboratorSpitalizare de zi
    d. Cum faceti plata pentru serviciul oferit? Asigurare de statPersonalAsigurarile private de sanatate
    e. Cum v-ati făcut programarea la examinare? TelefonInternetMedicul meuPersonalÎn recepție
    f. Cum ati aflat despre noi? MedicPrieteni/rudeBroșuri, cataloage, plianteInternetFacebook/ TwitterAsiguratorul meu de sănătateMedia
    Prin bifarea acestei căsuțe, confirm că am fost informat despre Notificarea privind Confidențialitatea Datelor pentru pacienți

    vă rugăm să acceptați notificarea

    Va mulumim pentru timpul acordat!